مـــــعـــــانـــــي الـــــصـــــمـــــت
اهلاً وسهلاً بك في منتديات معاني الصمت
إذا كنت زائراً فمرحباً بك معنا ونتشرف بنضمامك إلينا في منتداك
عن طريق الضغط على زر( التسجيل)
وشكراً جزيلاً لك

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلاً وسهلاً بك في منتديات معاني الصمت
إذا كنت زائراً فمرحباً بك معنا ونتشرف بنضمامك إلينا في منتداك
عن طريق الضغط على زر( التسجيل)
وشكراً جزيلاً لك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» جريمة غزة والعجز العربي
جميع النكت متوفره  بس انت اضحك  Emptyالإثنين أغسطس 08, 2011 9:07 pm من طرف ابو ناصر

» الحمد لله على سلامتك يابو متعب
جميع النكت متوفره  بس انت اضحك  Emptyالإثنين أغسطس 08, 2011 9:02 pm من طرف ابو ناصر

» اضحك ويالي يرحم والديك
جميع النكت متوفره  بس انت اضحك  Emptyالسبت أبريل 02, 2011 4:02 pm من طرف دع العقل وتمتع بالدلاخه

» نكت مررره حلوه
جميع النكت متوفره  بس انت اضحك  Emptyالأربعاء مارس 30, 2011 3:15 pm من طرف دع العقل وتمتع بالدلاخه

» نكت حلوه اضحك
جميع النكت متوفره  بس انت اضحك  Emptyالأربعاء مارس 30, 2011 12:37 am من طرف مــعــانــي الــصــمــت

» التدخين
جميع النكت متوفره  بس انت اضحك  Emptyالأحد مارس 20, 2011 2:16 pm من طرف دع العقل وتمتع بالدلاخه

» من غشنا فليس منا !!
جميع النكت متوفره  بس انت اضحك  Emptyالخميس فبراير 03, 2011 6:04 pm من طرف دع العقل وتمتع بالدلاخه

» :[b]: كيف تجعلي طفلك يحب القرآن ::[/b]
جميع النكت متوفره  بس انت اضحك  Emptyالثلاثاء فبراير 01, 2011 3:44 pm من طرف دع العقل وتمتع بالدلاخه

» متى تتمرد المرأة على زوجها
جميع النكت متوفره  بس انت اضحك  Emptyالإثنين يناير 31, 2011 11:29 am من طرف دع العقل وتمتع بالدلاخه

يونيو 2024
الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

اليومية اليومية

جميع النكت متوفره بس انت اضحك

جميع النكت متوفره  بس انت اضحك  Empty جميع النكت متوفره بس انت اضحك

مُساهمة من طرف دع العقل وتمتع بالدلاخه الجمعة يناير 28, 2011 4:33 pm

1-الاول: لماذا خرقت ثقبا في مظلتك
الثاني: حتى اعرف اذا ما كان المطر توقف ام لا؟؟؟
2-سأل الصغير صديقه: لماذا تقف طويلا في الشمس؟!
اجابه: حتى يتغير لوني مثل الحرباء، ولا تعرف أمي كيف تراني!!!..
3-مره واحد مسطول وقف تاكسى راح قال له تاخد كام وتنزلنى فى أى حته
راح قالو هات اللى تجيبه وأنزل هنا
4-
كويتي دعك الفانوس طلعله العفريت قله شبيك لبيك
عبدك وبين ايديك تتطلب ايه قاله الكويتي عايز كوبري يربط بين الكويت وامريكارد عليه العفريت انه دي صعبه عليه وطلب منه امر تاني قله الكويتي طيب عايز كويتي ياخد جايزه نوبل رد عليه العفريت وقاله عايز الكوبري من اي اتجاه اسهل
5-
شاوي راح على مدينة دمشق راى اصنصيل دخلت عليه أمراة
عجوز طلعت نزلت اصبحت امراة حلوة فذهب الى قريته فاحضرزوجته العجوز فادخلها الى الاصنصيل فطلعت ونزلت اصبحت امراة سودانية فقال الشاوي له له العبنا بالعيارات وحرقناها

6-خبر عاااجل الاتصالات تفكر ألغاء الرسائل المجنايه والسبب"" إن فيه محشش مشترك يتصل عليهم الف مرره كل ما أرسل رساله دق عليهم ويقولهم ..؟ هاه ... :عسى ماحسبتوها... Very Happy
7-وين يمشي الرجال وزوجته اللبناني .. يوديها حفله لنجوى كرم @ السوري ..يوديها مطعم مشويات @ المصري .. يوديها الكورنيش وأكلها ذره @ اليماني .. ير حون يرعون الغنم سواء @ الاماتي .. يوديها تشوف فلتها الجديده@ الكويتي .. يوديها باريس @ السعودي يخلص أشغاله وهي فالسياره @
8-محشش يقلّب الثلجة ليه ؟؟؟
يبي يشوف من وين تخرج
9-
في بحار أمي (جاهل ) وبيطلع نزهة بالسواح وفي مرة من المرات ركب معه
سائح متكبر ويقول للسائح هل تعرف شيئا عن العلوم ويرد البحار لا ، فيقول له
نصف عمرك ضائع وتكرر هذا عدة مرات وفجأة غرقت المركب فقال البحار
للسائح هل تعرف السباحة فأجاب السائح بلا فقال البحار كل عمرك ضائع

10-
قال بخيل لأبنائه : من ينجح منكم سأريه سيارة الأيس كريم.
11- مرره من الايام طفل واب مع بعضهم المهم الطفل كان جالس مع ابوه ابوه كان يلعب بلوت المهم مرة سيارة الايس كريم قال الطفل بابا ""قال ابوه نعم"" قال الطفل من اشتياقه للئس كريم ؟؟بلرم بلسانه """
12-مرة واحد محشش قال لمراته : إنت لو رحت الهند هيعبدوكي
قالته :كك ليه شايفني ملاك
قالها : لأ …………….. بقره

13-في محشش راح امريكا شاف امريكي يحط اصبعه في اذنه قاله وش تسوي
قال جاني اتصال وبعد شوي سار المحشش يتنافض قله وش فيك قال جاني فاكس هههههههه

14-اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش.

15-واحد مسطول راح صيدلية يشترى جبنة حاول الصيدلى يفهمة ان مفيش جبنه بتتباع هنا وشويه و مسطول تاني جه، فالصيدلى قاله فهم صاحبك ان مفيش جبنه بتتباع هنا قال لة ياعم سيبك منة دا غبى ادينى بنص جنيه لانشون

16-اتنين سكرانين بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو اظاهر انها الحلقه الاخيره

17-مره فيه محشش ضيع محفضته راح عند القسم قال لهم انا ضيعت المحفظه قال الضابط خلاص راح نطلعها لك من تحت الارض طلع من القسم مر الي في عمال يحفرون قال شدو حيلكم ترى المحفظه بنيه ومليانه فلوس اريال اشوفه ناقص اضربكم .
18-محشش يقول لخوي ؟؟
هاه ويش سويت في الامتحان ؟؟
قال : اسكت انا اخربتها وسبيت الاستاذ في الورقه ""
قاله : الله ياخذك وانا غشيت منك""" Razz
19-محشش جاله اختبار ؟في اللغه العربيه؟ اعرب الحب ؟؟
المحشش كتب؟.فعل ماضي مفعول ع الفاضي
لسعي يكيب !!!! تعريف قلبي؟؟ كائن مسحور بحبك مقتول وعلامة قتله ابوسه .
الظاهره على شفتيك !!!
؟ عرف الخيانه؟
كت المحشش!! فاعل ابن كلب مفول بالنطق والضرب ملعون .
وعلامه لعنه الجزمه الظاهره على وجهه؟؟
تعريف الزواج ؟؟
كتب المحشش؟؟
هو عباره عن غلطه ورطه طول العمر ربطه ياتصيب ياتجيب لك جلطه ؟؟ Razz Very Happy Razz lol!
20-لغز محشش: قطار يمشي 60 كلم في الساعة فكم عصفور في الشجرة اذا كان الببسي ب75 قرش؟

21- مرة اتنيين مساطيل راكبين عربيه فواحد بيقول للتاني "حاسب قدامك شجره" فمردش عليه راح مزعق شويه وقال "حااااسب قداااامك شجرة" برضه مردش عليه طراااااخ خبطوا في الشجره فقال الاول "مش قلتلك قدامك شجره" رد عليه وقاله "اعملك ايه مش انت الي سايق"

22-نظرية مسطوول: العلم نور والنور كهرباءوالكهرباءخطر يبقى بنتعلم لية؟!

23-واحد مسطول اشتغل سواق تاكسي، شاورتله واحده، وقف وسألها “رايحه فين؟” قالتله “المهندسين” قالها “روحي بس ما تتأخريش”

24-محشش قالو له ايه رأيك في الزواج المبكر قال يعني الساعه كم

25-مسطول ماسك ثلجه بيقول أموت و أعرف بتنقط منين الميه ديه

26-اثنين مصريين محششين واحد قال : تسدأ الدنيا دي مآسي ...
قاله الثاني ليه أنتا بتلبس كام

27-واحد ماشي في الشارع قابله واحد تاني شكله مش على بعضه قاله: لو سمحت من فضلك قلعني الجاكتة
نعم؟!
قلعني الجاكتة بسرعة
حاضر..حاضر وراح مقلعه الجاكتة
لو سمحت بقه فكلي زراير القميص
لاااا دانت زّودتها اوي..كده تاخد برد يقلب بنزلة شعبية حادة تاخد أجلك
من فضلك فكها..بسرعة ارجوك
ُافففف..وادي زراير القميص خلاص فكتها..دا كان يوم إيه المهبب ده, ها أي اوامر تانية؟
أيوه قلعني بقه القميص
يا سيدي عييب..مايصحش كده, دإحنا فى الشارع خللي عندك دم
أرجوك..أرجوك بسرعة..مافيش وقت
دي وقعت إيه المهببه دي, أنا كان إيه إللي جابني من الشارع ده..وادي القميص ..هاااا..إيه تاني!!
إرسملي على ظهري خطوط بالطول وخطوط بالعرض
حسبي الله و نعم الوكيل..إنت مجنون ياراجل أنت؟؟!
من فضلك..أرجوك
رسمتلك زفت بالطول وزفت بالعرض
رقملي بقه المربعات إللي إتكونت على ظهري بالأرقام من 1 إلي 40
يا صبر أيوووب..بقه إنت معطلني كل ده علشان تلعبني سيجه على قفاك؟!
بسرعة لو سمحت..أرجوك رقمهم..من فضلك مش قادر أديني رقمتهم لو سمحت بقى أهرشلي في المربع رقم 33
28-هليكوبتر رابطة سوداني تنزله في البحر وتطلعه ليش؟
دعاية شاي ليبتون
29-محشش جالس مع واحد كذاب يقول انا عاااااااااااااااااااااااااايش من ايام ماكان القوس قزح ابيض واسود قال المحشش عاااااااااااااااااااااااااااادي اناعايش من ايام ماكان البحر الميت مريض....
30-محشش جالس م امير فقال الامير نكته ضحك المحشش وقال المحشش الله يقطع سعادة سمو شيطانكم الكريم...
31-محشنش طوووووووووووووووول الليل سهران يقووووول الحين اذا طفيت السوني اللاعبين وين يروووووووووووحووون.
32-سالني هتلر...عبد العزيز ماهو هدفك في الحياه؟؟؟؟فاجبت اما اعيش بكرامه او اموت بعز وراس مرفوع ....نزل راسه وهو يبكي وقااااااااااال ::علي الحرام انك كفو ياولد تركي...
33-محشش علق ثوبه وجلس وطاح ثوبه قال اشوا ماكنت فيه....
نتمنا ان تنال اعجابكم ورضاكم والسلام
دع العقل وتمتع بالدلاخه
دع العقل وتمتع بالدلاخه

ذكر عدد المشاركات : 68

- مواضيع مماثلة